måndag 21 april 2014

Påsk på Öland

Vilken fantastisk underbar påsk jag haft!! Jag känner mig så utvilad, glad, kär, energisk, ja allt på en gång! I torsdags körde vi raka vägen upp mot Öland där vi har firat påsken med Fredriks familj i hans föräldrars sommarstuga och det har varit så härligt!! Där är så lugnt och fint mitt ute i de vackraste landskapen, som gjort för avkoppling, och avkopplad är jag :)) Helgen har bjudit på allt från sovmorgon, härliga middagar, bilfärder runt ön, bebismys :D, skratt, promenader, kärlek, fantastiskt sällskap och avkoppling! Jag önskar bara att helgen hade varit längre!!
Idag körde vi hem innan lunch för att hinna med en lägenhetsvisning, men den föll oss inte i smaken så vi letar vidare. Istället drog vi till Falsterbo för en bit mat och lite hus-spaning :))

När vi körde runt på Öland hittade vi denna underbart söta lilla butik med massor av olika special-varor och här hade jag kunnat shoppa loss på diverse godsaker. Men vi nöjde oss med en söt och go fika istället :)
 
Igår tog Fredrik med mig hit för en fantastisk solnedgång och en
kanonavslutning på en fantastisk helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar