onsdag 8 juli 2009

Då va man packad... :D

Ja, tro det eller ej (knappt jag tror på det) men jag lyckades få ner allt och jag har, hör och häpna, lite vikt över :D Jag låg visserligen 2kg över men då hade jag knappt något i handbaggaget så efter lite omplaceringar var det fixar och nu har jag tagit bort några av mina triljoner linnen och då försvann lita mer vikt :D
När jag var färdig med packningen kom mammsen med det briljanta förslaget att jag skulle komma ut till dem och sen gick vi ut till Dalabadets uteservering och drack några öl, sååå mysigt :D
Nu är allting så gott som klart och jag har även städat lägenheten så här ska vara fint när jag kommer hem (klapp på min axel!!) Jag hoppas att ni alla får en fortsatt underbar sommar så ska jag åka ner till kalla Tasmanien och leva loppen. Tur att saften på biblioteket håller mig varm, eller hur päronen!!! :D

3 kommentarer:

  1. Ahh va härligt och roligt att du ska down under igen!! Hälsa alla härliga australienare från mig :) Ha en riktigt bra resa! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med semester :) Hur länge blir du borta?

    SvaraRadera
  3. Jag kommer hem igen den 16 Augusti (och börjar jobba dan efter haha)

    SvaraRadera