söndag 20 september 2009

Bröllop :)

"Kär & galen, klockorna de ringa, och många tusen eldar börjar brinna, se en kvinna o en man, ja nu har dom fått varan, ja nu har dom fått varan, KÄR & GALEN!!!!"
Eller hur var de nu Lotta sjöng LOL
Idag har jag varit med när Göran och Heléne vigdes vid Magaretapaviljongen i Pildammsparken :)
Var först hemma hos bruden och brudgummen en vända för att fixa Helénes hår. När jag kom tyckte jag att de båda var väldigt lugna och sansade men ju närmre vi kom avfärden, desto mer nervositet kom, speciellt för Heléne :D
Göran har en superfin Harley (den jag åkte på i våras, se tidigare inlägg) så givetvis blev det ett HD-relaterat bröllop. Iklädda sina skinställ åkte de iväg. Framme i Pildammsparken satt Helénes axlar uppe vid öronen (Görans var oxå ganska högt upp hehe) och man kunde verkligen se under vigselns gång hur axlarna sjönk mer och mer :) Det var en mycket vacker och fin ceremoni och jag är jublande glad för Göran & Helénes skull!!! Jag önskar er all lycka och välgång i framtiden!!! Tusen kramar till er båda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar