lördag 23 januari 2010

Planeringsdagar på jobbe

Igår och idag hade vi våra planeringsdagar för denna termin och de var lika produktiva som vanligt, nu ska vi få ordning på skåpet haha Igår började vi med långfrukost och en massa jidder, som vanligt!! =) Därefter tog Karin & Yvonne ordet fram till lunch, massor med info. Resten av dagen hade vi till planering för resp avd och denna termin ska Fjärilarnas tema vara Drama, vi ska spela upp Snövit och de sju dvärgarna =)
Efter planeringsdagen promenixade jag och Heléne in till stan där vi senare möte upp med hennes man Göran. Lite kvällsmat på Espresso House och därefter gick jag och Göran på bio (Heléne tycker inte om att gå på bio så Göran bjöd med mig, riktigt schysst!!) där vi såg 'Snabba Cash'. Jag har inte läst boken men jag blev helt klart sugen på att läsa den =) Tror syrran har den så jag kan låna den av henne (hoppas jag *blink blink* Marie!!!)
Idag började vi igen med frukost på jobb och därefter var det individuella samtal med chifen. När jag och Heléne var färdiga drog vi ut till IKEA och vi började direkt där nere, jag fick inte gå där uppe och det kändes helkonstigt, något saknades (LOL) Tebax på jobb ordnade och donade vi resten av tiden och det har blivit ett litet lyft på avdelningen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar