lördag 12 februari 2011

Det finns någon som vill gifta sig med mig

En 3 1/2 årig pojke på min avdelning (vi kallar honom Jimmy) hade suttit hemma och pratat med sin mamma. Hon frågade Jimmy vem han vill gifta sig med och så klart svarade han mamma (känner du igen det Dennis tihi). Mamman förklarade att det inte går och frågade vem han annars ville gifta sig med. Han svarade då "Fröken Lena. Och så ska vi gå och fika på Espresso House" :D hahaha
När vi sedan igår åt mellanmål var det två pojkar som kramades. En flicka frågade varför dom gjorde det och jag svarade "Dom kanske är kära i varandra. Jag är i alla fall kär i Adam" (igen, påhittat namn). Direkt när jag sa det hojtade Jimmy till, "Men jag ska ju gifta mig med dig!!!!"
Så skönt det känns, det finns någon som vill gifta sig med mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar