söndag 8 januari 2012

Nytt år, nya tag!

Då var det 2012 och det känns inte länge sen jag låg ute på gräsmattan och solade med Anna :) Det låter så klychigt att säga att tiden springer iväg, men det gör den!!
Efter tuffa tider blir det bättre, och så ska det även bli för mig!! Slutet av hösten, vintern var tuff då jag gick i väggen och fick verkligen lägga om mitt liv. Jag fick ett enormt stort stöd från min älskade familj och mina vänner, jag tackar er från botten av mitt hjärta!!
Jag går och pratar med en kurator varje vecka och det vill jag säga till er alla. Skulle ni någonsin känna att det är på väg att bli för mycket, gå till en kurator! Det har hjälpt mig så mycket och jag mår idag så så mycket bättre tack vare det!!!
Så nu när 2012 har börjat blickar jag framåt på alla underbara saker som ska ske. Skidsemester, SPA-helg, coacha Mimmi, weekends, planerad egnetid (har gjort en deal med min kurator att minst en helg i månaden är min då jag inte får boka in något annat), musikal, min ljuvliga Claire från Australien kommer hit en månad till sommaren och sen till hösten fortsätter vi :) Mycket glatt att se fram emot och jag gör det med ett leende!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du kommit igång med Bloggen igen, och som du vet vi finns här alltid för dej. Älskar dig din lilla s...unge.

    KRAM Mamma

    SvaraRadera