söndag 23 februari 2014

Rensa köket, deluxe!!!!

 
 Jag vet verkligen inte hur kan kan ha lyckats dra på mig så extremt mycket skräp och hur allt har hamnat i köket. Eller jo det vet jag för när jag städar blir det oftast att saker från de andra rummen som "rensas" hamnar på köksbordet och sen har jag inte tagit tag i det. Jag förstår på ett sätt att jag inte gjort det tidigare för med tanke på hur extremt uppbokad jag var förra året, speciellt hösten, så har det helt enkelt inte funnits tid. Men nu, nu har det skett!! Ja jösses vad det har rensats, slängts, ordnats och donats och nu äntligen känns det som att jag har ett kök igen :D Jag bjuder på lite före och efter bilder :)))
 
 
 
 
  
 Och när jag ändå var i farten fick kylskåpet sig en rejäl städning med :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar