måndag 9 juni 2014

Andas ut...

Mina provresultat har kommit tillbaka och efter mammografin sa min läkare att jag skulle skickas vidare till bröstkirurgen... ja detta gjorde ju knappast att jag blev lugnare. Men nu har svaren från nålpunktionen kommit och allt tyder på att det är en bindvävnadsknut *pust!* Vilken lättnad detta är!!! Mina bilder och provresultat ska ändå skickas vidare till bröstkirurgen så de får ta en titt och så får de bestämma om knuten ska opereras ut eller vad som är lämpligast.

En stor sten har fallit från mina axlar kan jag säga och det är så skönt att äntligen ha lite svar! Men mina fina vänner, speciellt mina lady-friends, kolla era bröst regelbundet! Ta en titt på http://www.cancerfonden.se/sv/cancer/Forebygga-och-risker/Tidig-upptackt/Lar-kanna-dina-brost/Filmen/ för att lära dig mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar