onsdag 16 juli 2014

Ystad Saltsjöbaden

Efter frukosten drog vi idag ut till Ystad Saltsjöbaden och här ska vi vara till fredageftermiddag och bara njuta :)) Vi har sällskap av Anders och Sandra, vänner från Småland och det är så lugnt, avkopplad, skönt, helt enkelt balsam för själen!
När vi satt i den varma poolen vid stranden kunde jag inte låta bli att gå ner och bada i havet. Jag ångrade mig direkt när jag doppade mig men var lika nöjd med mig själv på väg upp igen (dom andra bangade!!) Men sååå skönt det var att glida ner i varmbadet efteråt :D
Nu ligger vi på rummet och vilar lite innan det är dags för middag (jag hoppas Daniel Müller jobbar ikväll!) Jag önskar att jag kunde förmedla min känsla just nu, ligger i Fredriks famn, solen sipprar in genom de öppna balkongdörrarna och vattnet brusar utanför, ja det är magiskt helt enkelt :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar