söndag 28 september 2014

Toughest Köpenhamn

Igår var det så dags för Fredriks present, nämligen att tävla i Toughest! Jimmy, Jimmi, Patrik och Jenny ställde upp och joinade oss i laget så taggade till tusen åkte vi över bron och ner till Amager Strandpark. Solen sken och vinden blåste men det var skönt temperatur i luften och vi spanade in de andra startgrupperna en stund. Tyvärr fick Jenny hoppa över pga av skada men hon var grymmaste enmanna-hejarklacken någonsin ;))

Här är vi tillsammans med laget från Oasen

Woop woop, off we go :D

Jimmy och Jimmi dinglar fram i ringarna

nästan framme

Fredrik flyger över berget av stenar

Istanken som mer var en grå sörja

Jimmisarna skryter med sina muskler ;P

Grabbarna gjorde fantastiska lopp med kanontider och jag är grymt stolt över dem alla. Tyvärr fick jag bryta efter halva loppet då jag råkade ut för en olycka men jag mår bra idag (förutom de ömma musklerna såklart!)
Överlag en tuff bana då vi började med 3 km i LÖS-sand och efter 500m var det ut på en brygga och dyka ner i havet (som var SVINKALLT!!!!!) Snacka om att kroppen krampade!! Det kändes som mer löpning än i Malmö och att hinderna låg mer tätt när de väl kom så jag föredrar nog Malmö. Öppningen för anmälan till 2015 har öppnat, du deltar väl?!?!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar