söndag 28 mars 2010

Upp och ner och upp igen

Ja så går mina känslor hela tiden. Antingen är jag arg/besviken på någon, överlycklig för något, deprimerad för min ensamhet, supernöjd med olika prestationer etc etc. Det går upp och ner och upp och ner igen om och om igen... Gårdagen började att jag vaknade kl 7.30 och kunde inte somna om..... jaha.... Bestämde mig för att gå ner till torget och handla veckans frukt och grönt men lagom till jag var färdig började det att regna....suck.... Satte istället på en film (Arn). När filmen rullat förbi (riktigt bra film) blev det en runda på gymet och jag kände mig helredig efteråt och bestämde mig för att gå ner till stan en runda (äntligen slutat regna!). Fick ordnat med en del ärende (fick köpt ett par riktigt snygga jeans på esprit som jag älskar!!!) Igårkväll var det dags för Earth Hour och SÅ KLART släckte jag ner! Blev ganska deppigt dock att sitta där i mörkret med tända ljus helt ensam och fundera på vart kärleken är..... Jag säger fuck off till kärleken, nu e de fantamej jag som kommer först!!!!!!!!!! Bäddade ner mig i soffan med ett fat vattenmelon och kollade på andra Arn-filmen (även den riktigt bra). Sov 10 timmar inatt och vaknade av solens strålar genom mitt fönster =) och bytade om för en omgång på gymet. Körde på stenhårt på Crosstrainern i 50 minuter följt av skrotlyft för överkroppen, jag e helt enkelt grym!!! Det är roligt nu på gymet när man går så ofta för nu hälsar (som jag brukar kalla dem) "muskelknuttarna" igenkännande på mig och pratar en stund =) Efter dusch och lunch har jag mestadels hängt vid datorn och surfat runt inför New York resan (6 veckor kvar) och jag tror jag vet vad jag ska göra med tjejerna när det är min tur att planera en halvdag!! Men det får jag återkomma med ;)
Nä, nu är det dags att laga middag (för en själ, som vanligt......suck.......)
JAG SKA HA VIN IKVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Men gud, vilket inlägg. Jag blir helt förvirrad...
    DU ÄR GRYM! jag kom ut på min löprunda idag, så sorry att jag svek dig i gymmet idag.... :( Men just nu behöver jag springa, annars kommer jag aldrig klara min halvmara.... suck... vad har jag gett mig in på!
    Ska du nu till NY? Det var väldigt vad du reser.... själv får man nöja sig med trädgårdsslit o sånt... njut du av ditt resande vetja!

    SvaraRadera