söndag 20 juni 2010

Grattis till Victoria & Daniel

Så äntligen har de fått varandra!!!! =) Åtta års lång väntan har nu lett till en hejdundrans fest. Visserligen försvann min inbjudan i posten, men ej att jag är ledsen för det!! Jag och Anna tittade på bröllopet ihop och det roligaste var att kolla in alla klänningarna Ska ärligt erkänna att jag blev besviken på Victorias klänning, tyckte den var för enkel. Men ju mer jag tittar på den ju mer tycker jag om den. Enkelheten över klänningen var det jag var emot först,
men samtidigt passar det in på Victoria.
En brud som strålar mer är nog svårt att hitta =)

Jag hade SVT på i bakgrunden igår när jag gick och donade för att kunna höra talen. Kungen ska visst vara känd för att vara en riktigt bra talare men jag tyckte det var halvtråkigt och han läste väldigt mycket innantill. Däremot var det andra bullar med Prins Daniel. Han pratade verkligen från hjärtat och det går absolut inte att betvivla deras kärlek!!
Ta en titt på : http://svtplay.se/v/2048659/prins_daniels_tal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar