lördag 16 oktober 2010

Skräckens dag!!!

Hjälp, vilken skrämmande dag :P
Jag och mojan åkte iväg till Vellinge blomman idag då jag skulle reka lite inför Hallowen-festen på jobb. Och jag vill verkligen ge beröm till Vellingeblommans halloween-grota. Riktigt proffsig, magen vred sig lite när jag gick där inne! Jag kan erkänna att jag var så pass feg att jag gick bakom en barnfamilj så jag kunde se om något hoppade fram och skrämde dem så jag sen var beredd när
det var min tur tihi :D Kusligt värre! Mamma bjöd på lunch på Idas café och det blev en riktigt mumsig gulaschsoppa! Kittla dödsskönt i kistan :) Inte utan att man längtar till Alperna och litervis av denna ljuvliga soppa :P
Och så klart blev det även en del nya blommor till vardagsrummet :)
Nu ska jag bara städa klart vardagsrummet oxå hahaha
Har lite svårt att komma igång, men de blir väl till att dra tummen ur röva sen blir de nock fart på mig :D

2 kommentarer:

  1. Det blev fint i ditt fönster.
    BUUUUUU, blev du rädd nu???

    SvaraRadera
  2. HJÄÄÄÄÄLP :-O
    Du får inte skrämmas så!!! :P

    SvaraRadera