måndag 4 oktober 2010

Shopping-tokig helg =)

Nu har mitt lilla blip blip kort använts flitigt men oj så mycket jag har fått. Det började i lördags när vi åkte in till IKEA och köpte en ny säng. 160 x 200 cm =) Stort ska de va!! SÅ KLART blev det en massa annat oxå men tack vare en del presentkort från födelsedagen så blev det inte så farligt dyrt. Svängde in om Jysk som sålde ut tempurmadrasser och kuddar, CHECK! Kommer att sova som en prinsessa i fortsättningen :) En mindre pärs att få upp sängen genom trapphuset men skamden som ger sig haha

Blir sugen på att krypa i kojs med en gång =)

Senare på kvällen åkte jag in till Heléne för att hjälpa hennes dotter att skriva ett CV och blev då bjuden på en riktigt mumsig härlig middag :P Blev en hel del "Buzz"spel på kvällen oxå, mycket roligt :D Linnea och Ewelina är för sköna! :D

Igår tog mamma och jag en runda till stan för att jag skulle kolla på en kofta. Koftan blev det.....

...och även en ny jacka och halsduk till tihi =)

Åkte med mamma hem och sydde om några gardiner till jobb (kände mig så huslig haha) och igår kväll var det så dags för den stora matchen, TFF-MFF. Dock tänker jag inte skriva mycket mer där mer än att jag fick reda på en sak som gjorde mig glad :P ;) Så en helt bortkastad kväll var det inte! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar