söndag 7 november 2010

Ladies Night + Tyskland

Fredagskvällen var en kväll jag sent kommer att glömma! Årets "Julmiddag" med jobb blev i år lite annorlunda =)
Vi började med lite samkväm efter arbetstid då vi åt och drack gott (jag hade lagat en räk- och dill paj och om jag får säga det själv blev den grymt god!) När efterrätten var imumsad transporterade vi oss ut till Malmö Arena där vi hade biljetter till
LADIES NIGHT!!!!
Mamma bjöd med oss förra året och då hade jag grymt roligt så jag hade stora förväntningar på kvällen!! Så klart blev jag inte besviken, det var en fantastisk kväll med massor av underbara skratt och dans i massor!! Camilla och jag blev väldigt fnittriga vid flertalet tillfället (vilken överraskning haha) och det gjorde verkligen gott för själen!!
Morgonen därpå var dock inte lika rolig när klockan ringde 06.15... gäsp!!! Men, upp, svabba ansiktet, på med kläder och iväg. Jag blev nämligen hämtad av föräldrarenheten samt morbror Kenneth (som bor i Laxå) och vi begav oss ner till hamnen för att ta båten över till Sassnitz. Gårdagens fynd blev helt klart 3 flak Briska cider (24 flaskor x 33 cl på varje flak) för endast 99KR!!!! De ni :P Lite annat smått och gott blev det oxå så klart och till min käre vän Tim har jag en bild som säger mer än tusen ord :D

1 kommentar: