söndag 28 november 2010

Vilken kväll!!!

Igår var det då äntligen dags för den årliga "Ladys Night - Den lilla svarta" hemma hos Jenny. För er som kommer ihåg var det lilla färgklicken i våras, och då den lilla svarta, ja det vet alla tjejer vad det är ;) Eftersom det vägrade sluta snöa tog jag en taxi ut till Jenny. Väl inne i värmen var det lika kul som alltid att spana in alla tjejers olika kreationer :) Jenny brukar alltid ha någon lite tävling och då de precis har haft temat Sex & Samlevnad på hennes skola, fick vi alla designa vars en gips-penis :P
Den 7:e penisen från vänster vann första pris, riktigt häftig!! Min är regnbågspenisen näst längst till höger i ära till en vän som nyligen "kommit ut" :)
Fram mot midnatt bestämde vi oss för att dra in till Kristall men oj vilken besvikelse DET blev. Det var vi 7 tjejer och cirkus 20 killar som stod och glodde på oss i baren... Nej tack! Bestämde oss för att dra hem men när vi kom ner såg det ut att vara betydligt mer folk inne på Kräm så vi promenerade in där istället. Och OM jag är glad för det :) Först och främst måste jag verkligen berömma de som planerat renoveringen. Det har blivit mycket fräschare och hippt och jag hade fantastiskt roligt :D När jag var på väg till lilla damrummet var det någon som drog tag i min arm hojtandes "E du för fin för att hälsa?" Vem tror ni det var om inte André som är hemma om från Barcelona :D Kramkalas, såklart och en massa jidder :) Träffade en av Andrés vänner som mitt öga fastnade på. Och hur presenterar man sig då om man är mig..... jo, så här:
Lena: Hej ;) Är du singel?
Killen: Ja
Lena: Har du ett jobb?
Killen: ?? Jaaa
Lena: Är du bög?
Killen: ?????? Nääää ?????
Lena: Hej, jag heter Lena, trevligt att träffas ;)
Sen satt han på min krok ;) tihi

När kvällen började lida mot sitt slut (trodde jag) säger André till mig att jag ska med dem på efterfest. Visst, varför inte :) Så vi ses alla utanför och på någon vänster blir visst efterfesten hos mig hahaha När vi alla sitter i buss-taxin hem visar det sig att en av tjejerna som ska med hem till mig, är min nyinflyttade granne sen två veckor. Världen är verkligen bra liten!! :P En mycket, MYCKET lyckad kväll och jag somnade med ett leende på läpparna fram mot morgonkvisten när det äntligen var dags att sova :)

2 kommentarer:

  1. Men du, vad hände med den uppkrokade killen??? Sikken tur jag inte hängde med... Kräm vågar jag inte gå till.... :(
    Men juldagen, då blir det utgång! :)

    SvaraRadera