fredag 1 april 2011

April April :D

Idag fick jag in en riktigt fullträff!! :D

Igårkväll lyckades jag få 4 av 5 kollegor att ringa in till svararen på jobb och sjukanmäla sig till idag. När Camilla kom i morse och lyssnade av svararen hade jag sååååå gärna velat se hennes reaktion!!!! :P Som avslutning fick jag Monika (som är mamma-ledig) att ringa in och sjunga "AprilApril......" Mooohaha, där fick jag dig Camilla!!!! :D :D :D

Ett av barnen lyckades faktiskt lura mig idag. Jag hade på mig ett par nya öronhänge och när vi sitter i samlingen och sjunger, säger tösen brevid mig :"Du har tappat ett öronhänge!"

Jag började direkt känna på mina öronsnibbar och märker att jag inte alls har tappat något. Då flinar tösen gulligt och man kan riktigt se hur hon njuter när hon säger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar