torsdag 2 juni 2011

Besöka brorson med familj :)


Idag åkte Marie och jag upp till Helsingborg för att umgås med brodern och Fanny. Tyvärr är det besöksförbud på neonatalavdelningen men Fanny och Dennis fick "komma ut" en stund :)
Vi trampade runt lite i vackra Hbg, käkade glass från glassfabriken (MUMS) nere i hamnen och så småningom hamnade vi på "Haket". Ett ställe som jag varmt kan rekommendera!! Fantastiskt god mat :)
När vi kom tillbaka till Neonatalavdelningen satte vi oss utanför och jiddrade en stund till. Men till slut höll Fannys bröst på att explodera om hon inte fick pumpat snart :P Innan vi skulle köra hem gick Dennis & Fanny in på avdelningen för att fråga om de fick köra fram Liam till fönstret så vi kunde titta lite på honom. Förstå hur förvånde vi blev när sköterskan kom utrullandes med Liam i sin lilla säng och öppnade upp ett litet besöksrum =D Vi fick en stund tillsammans med Liam och han är ju alldeles, alldeles UNDERBAR!!! Sicken liten gullunge!!! :) Som grädde på moset frågar sen Dennis & Fanny om jag och Marie vill vara gudmödrar till Liam. SJÄLVKLART, jag känner mig hedrad :D Och jag tror Li kan ha rätt ang plånboken hahaha :-$ P.s Kolla in hur stor nappen ser ut i förhållande till Liams mun!

1 kommentar:

  1. Tänk att en så liten kan få vuxna kvinnor att bli så till sig i trasorna. Vad månde bliva ??

    SvaraRadera