söndag 26 juni 2011

Midsommarhelgen


Ja vilken trevlig helg det blev! Åkte upp till brodern och svägerskan OCH brorsonen (tihi) för att spendera midsommar tillsammans. Och det har varit mys, mys och ännu mer mys. På midsommarafton åkte vi hem till Kikki och hennes familj och dom är så himla trevliga!! Fick mig verkligen att känna mig varmt välkommen! God mat, gott sällskap och gott i glasen fick vi med :P


På lördag morgon vaknade jag utvilad och glad, sov som en prinsessa. Ner kommer Fanny, trött och sliten.... Hum, konstigt. Eller kanske inte. Fanny berättade att Liam hade inte alls velat sova eller äta, en jobbig natt. Och jag hade inte hört något alls, måste verkligen ha sovit tungt :D Så Liam fick komma ner i min säng så kunde pappa Dennis få några timmars sömn och Fanny kunde slappa i soffan en stund (inte mig emot, jag hade helmysigt med Liam!!) Lördagen bjöd sen på soft, lugnt mys med Ronja Rövardotter, ostbricka, andra filmer, sill, grill och en film till. Precis lagom ansträngande. Det gäller ju att ladda upp inför semestern när jag ska göra absolut ingenting!!!! :D


Idag åkte vi ner till Center Syd för att få tag på material till inbjudningskorten till Liams namngivning som jag och Fanny ska göra nästa helg. Dom kommer att bli superfina! Nu är jag hemma i mitt lugna vrå igen och snart ska vi titta lite på resor. Lutar mot en sista-minnuten-resa i år, ska bli spännande och se vad vi kan hitta :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar