söndag 21 augusti 2011

Minnéas namngivning

Dags för helgens andra namngivning och nu är det Minnéas tur. Minnéas mamma Anna och jag har varit vänner sen vi gick på dagis och det är så kul att nu få vara med Anna i ett nytt skedde i hennes liv. Det är magiskt!! Var superkul på namngivningen för Anna W och Jenny kom oxå, även de två gamla klasskompisar som jag inte träffat på länge. Och så Lina med familj såklart, men dom umgås jag fortfarande med titt som tätt :D

Mycket god mat och när tårtan kom ut, ja kolla in den!! Och dom söta converseskorna, såååå söta dom är!!!! Mums mums mums kan man sammanfatta :D Och Anna hade även bakat sju sorters kakor (bak-fantast som jag är uppskattar verkligen hembakat!!!) och ja herregud som jag åt. Mumsfillibabba!! Har varit en toppenhelg och jag har haft så fantastiskt trevligt både igår och idag!! Sätter mig nu i soffan med ett stort leende :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar