söndag 9 september 2012

Stockholm igen :)

 
Återigen har jag spenderat helgen i Stockholm och denna gången var det tillsammans med Lars :) Oskar, David och Nisse har alla fyllt 30 år så de slog ihop till en hejdundrande 90års fest! (Bilden på oss fyra (som är ett montage, mitt huvud är dittplacerat) var mitt kort till bordsplaceringen. Alla gäster, över 100pers, hade sitt eget. Riktigt häftig idé!!)
Men helgen började inte så smidigt. Tror det räcker att jag säger SJ så bör det räcka. Med lite mer förklaring så kan jag säga att vår sträcka Lund-Sthlm även denna dag innebar byten i Hässleholm, Älmhult och Alvesta. Klydd klydd men vi blev "bara" en timme sena. Väl framme möte vi upp med David och Linn för lunch och vi hamnade på en underbar uteservering där solen skeeeeen, ljuvligt. Och till höger om oss satt Tomas Brolin till pojkarnas förtjusning ;)

Till kvällen var det dags för den stora festen! Grabbarna hade ordnat så vi var på Riddarhuset, helt fantastisk byggnad! Ljuvligt god mat, underbart sällskap, fina/roliga/helt galna tal som avrundades med dans in på småtimmarna. Mina tår var så öma i slutet men det stoppade inte mig. Båda mina och Stinas skor rök sen dansade vi vidare :D

Tyvärr har min mage bråkat med mig idag så en lugn skön lunch på Vapiano med Oskar & Emilia, David & Linn och Lars (som verkligen har tagit hand om mig idag!!) och nu rullar vi hemåt mot Skåneland. Men en sak har SJ rätt på ;)



1 kommentar: