lördag 1 september 2012

Grit Strength och CXWORX


Jisses vilken dag!!! Utmattning har nu fått en ny innebörd för mig men samtidigt känns det helt okej. Visst, det har varit en påfrestning för kroppen och under sista passet (cxworx) var det lite svårare att pusch mig själv att ge mer (för det fanns helt enkelt inte mer att ge), men ändå kan jag redan nu säga att jag vill upp igen nästa år och vara med. Alla är så glada, så vänliga och så spralliga haha Instruktörerna (speciellt Dan och Susanne) är så taggade och laddade att man kan inget annat än bli smittad och hänga med i svängarna =))
Men ha de sagt, är det lika skönt att berätta att jag nu sitter (rättelse, ligger halvdöd) på soffan i rummet och väntar på min tur i duschen :) Duscha, VILA och sen ska vi ut och äta något gott med Jimmy och Jimmi. Sen senare ikväll har Les Milles fest för alla deltagare på Ambassadeur på Kungsgatan så då ska vi rocka loss igen =)) En underbar dag helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Det verkar som att det är två trötta, stela tjejer som ska hämtas imorron. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Nädå, ingen fara. Så vältränade som vi är klara vi detta galant hahaha =)) Kram

    SvaraRadera