onsdag 1 januari 2014

Nyårslöfte ?!?

Då kommer den stora frågan, ska jag göra ett nyårslöfte?? Ja faktiskt!!
Jag måste verkligen sluta boka upp mig på så mycket!! Helgen som gick nu hade jag inget inplanerat och jag minns inte när det senast hände?! En helg där jag i princip gick runt i min nattskjorta och bara mös :)) Jag behöver ha lite egentid ibland så, som jag sagt innan, jag måste lugna ner bokandet!
Detta året har i och för sig varit ovanligt kaotiskt med att jag först blev biträdande förskolechef på jobb där jag har haft massor att lära, vi genomgår ett förbättringsarbete på jobb som är underbart fantastiskt men samtidigt går det en del tid till det (jag har ju som bekant lite svårt att släppa jobbet på fritiden hahaha), jag har ökat nivån på träningen i år (vilket gett fantastiska resultat så det är jag nöjd med!), jag har det senaste halvåret studerat på MAH och där har det gått många timmar kan jag lova hahaha och sen såklart mina underbar vänner som jag älskar att umgås med, ni är min energikälla så er kan jag bara inte tacka nej till :))
 
Men nu är mitt nyårslöfte att jag måste hitta en balans.
Målet är att ha en helg i månaden till bara mig själv (och en till)!
Så får vi se hur det går..... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar