söndag 19 januari 2014

Sköna söndag!

Fredag och lördag har vi haft planeringsdagar på jobb och vi har fått gjort MASSOR!!! Det är en skön känsla när man går hem och känner att man varit effektiv men det blir så klart följder på det! Igår somnade jag som en stock på bussen hem och när jag kom hem la jag mig på soffan bara för att vila "en liten stund"..... jag somnade pang
boom hahaha :P
Men idag blir det full rulle igen! Nu ska jag leta efter ett runt bord till Skolgruppens rum, tvätten ska brottas omkull och sen längtar jag till 14:45 då det blir CX med grymma Jenny...
... följt av att vi knallar ner till boxen där vi har en WOD som väntar på oss :D Jag misstänker att det är Herr Pariola som har spikat ihop den och det gör mig liiite nervös :P Men de e bra, jag behöver vara fysiskt aktiv idag :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar