lördag 26 april 2014

Challenge 4 you

Idag drog jag och Jimmy ut till Ystad för att tävla i "Challenge 4 you" som är ett skolarbete av två gymnasietjejer och jag måste säga, jag är verkligen imponerad!!! En bana på 3,2 km med diverse olika hinder (bla var vi ute i det 6gradiga vattnet två ggr, brrrrr) och banan var mycket tuffare än jag trodde. Men kul var det så jag är glad att vi åkte!! Challenge4you.se
 
Vi hade gott om tid innan vår start så vi gick runt och inspekterade banan lite :)
 
 
 
De första grupperna är igång!
 
Och så har vi självaste bossen, Jimmy kunde nästan hoppa jämnfota
över hindret så lång som han är hahaha
 
 
Jag trodde detta hindret skulle vara svårare men till min
stora glädje var det faktiskt riktigt lätt :)
 
 
Dags att ta ett litet bad :P 
 
Sista hindret innan målgång som Jimmy lätt springer över!
 
 
   
Tack för underbart sällskap idag bossen, we did good :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar