lördag 5 april 2014

Överraskad!!

Eftersom jag mådde finfint igår och min test-promenad flöt på utan problem bestämde jag mig för att köra BodyAttack idag då Jenny ska vara borta två lördagar (smiter iväg till Mallorca och lämnar mig... va?? tihi)
När jag står och pratar med några vänner inne på gymmet tror jag plötsligt att jag ser i syne... in kommer Therese trallades och innan jag själv insett det har jag lagt av ett vrål av förtjusning och ät springandes på väg fram för att krama Tezzan, underbara Tezzan!! Så jä--a mycket jag har saknat dig!!! Så idag blev det extra roligt när alla girlzen var där :D Jag körde på lite försiktigt i början men kroppen reagerade bra (förutom näsan som rann som en öppen kran haha) Riktigt rolig release, jag blev stormförtjust i låt nr 3, så glatt!!
Nu rullar jag in till Malmö och så får vi se vilken skog vi väljer idag! Ha en underbar helg alla mina fina vänner!

1 kommentar:

  1. Så sjukt roligt att träffa dig!! Vet att jag har saknat dig, men när jag träffa dig så kände jag att jag har saknat dig mer än så!!!! <3 Du är helt underbar Lena och jag hoppas att jag kan lösa att jag kan komma och träna lite oftare på Oasen nu framöver.... :)
    Stooor kram <3

    SvaraRadera