torsdag 8 maj 2014

Bildbomb med bilder från Toughest :D

 
 Piff och Puff laddar ;))
 
Viktigt att stretcha innan tävling haha
 
Uppvärmning
 
 
 
Mitt fantastiska lag
"Go Hard Go Home"
 
 
Starten har tjutit och nu är vi iväg!
  
 
Therese, Jenny och jag blev direkt av med pojkarna haha
 
 
 Över under hinder i vattnet...
 ...direkt följt av att krypa i sanden.
Sand precis ÖVERALLT :P
 
Jimmi kom förbi först men fastande inte på bild men tätt efter kom Luis...
 ...följt av Jimmy...
 
...följt av Jenny... 
 ...följt av Therese
 
 
 
 ...och bakom Therese kom jag :)
 
 
Blicken är fäst vid ringarna och jag undrar hur det ska gå....
  ...men först lite vattenhinder...
 
 Jag......öhum......host host....fick ta straffrundan :(
Men jag e lika glad för de :D 
 
Jimmy framme vid de tre sista hemska hindren
 
Therese vår lilla klätterapa ;))
 
 
 DU ÄR GRYM TEZZAN!!!!!!
 
 
 
 Jag försökte på både repet och monkey bar 2.0 men fick ta straffrundorna....
Stör mig på att jag inte klarade repet!!!!!
 
Allra sista hindret..... ja jag saknar ord helt enkelt hahahaha 
 
Mina underbara lagkamrater väntar på mig i målet
 
Straffrundan klar och nu är det raka vägen in i mål och
jag är såååå glad att jag klarade det :D
 
 
 
 
 
YEEEEES!!!!
 
Glädjen var enorm :)))
 
Och det första jag gör är att jaga efter någon med
klocka för att kunna räkna ut min tid ;P
  
 
 
Lagbild minus Jimmi & Jimmy som redan gått ur målfollan
 

Sån grymt härlig känsla!!!
 
Du är bäst chefen!!! Fantastisk prestation Jimmy :))
 
Här kommer lite bilder från Toughest på de olika hindren vi genomförde :)
 
Rope Crossing
 
Pipes
 
Big Wall
 
Rings
 
 
Ice Tank
 
Crawling @ Crazy 8
 
 
Swamp
Detta var så sjukt äckligt!!! Det STANK kodynga och värst av allt...
 
 
...de tvingade oss att krypa i det....
 
 ....flera gånger om!!!
 
Carry a log
 
Hay Pyramide
 
 
Monkey Bar 2.0
 
Up Hill Extreme
 
Förra året bestämde vi oss två veckor innan loppet att delta och det gick trots allt bra (http://misspersson.blogspot.se/2013/05/toughest-dagen-i-bilder.html) men i år hade jag tränat lite bättre. Främst styrka men kondition nkan jag helt klart träna mer på. Årets lopp var mycket tuffare än förra året med betydligt fler hinder så jag är ändå nöjd med min tid på 1 timme och 20 minuter. Vårt lag kom  påplats 92 (av 263) så vi har dundrat på riktigt bra!
Nu har vi tävlat båda gånger loppet genomförts så nu är det tradition, eller hur Therese :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar