lördag 18 oktober 2014

Underbar dag

Med jämna mellanrum har vi Les Mills Medley på gymmet (man kör lite av varje pass, idag blev det Body Pump, CX, Body Combat och Body Attack) och oktobermånad till ära så var det Rosa Bandet-inspirerat så alla hade svart och rosa samt att många personer skänkte pengar till forskningen på SUS, fantastiskt tycker jag :)) Och det är så himla roligt när vi har dessa medley. Massor med folk, underbar stämning och grym träning. Det är som en godispåse, lite av allt det gottiaste :D
Efteråt drog jag hem till Anna för att träffa nyaste tillskottet i familjen Vincent och sicken liten charmig trollunge. Han är så fin och så rolig, jag funderade på om jag kunde låna med honom hem ;) Inte utan att man blir lite sugen!
Tanken idag var att jag skulle börja röja här hemma men ups.... det har inte hänt. Tänkte sätta mig en stund nu och sortera lite papper, woohoo.... eller inte :( Eller så slänger jag allt bara... får se!
Imorgon blir det brunch med fina Jenny och sen ska jag röja resten av dagen. Ja börja i alla fall haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar