fredag 24 april 2009

ÄNTLIGEN!!!!!


Detta är helt otroligt men nu äntligen har jag fått ingång mitt internet och min telefon. Det har alltså tagit fem freakin months för Telia att få ordning på sin röra. Och ni kommer att garva när ni får reda på vad det var som gjorde att det har dröjt.... de har dragit ledningarna fel så istället för att min "tråd" skulle sluta i min lgh, slutade den ute på St Gertruds väg. Då kanske ni undrar "Varför har du inte bett dom att dra åt .... där pepparn växer?" Jo, de va nämligen en kampanj de hade i vintras så i mitt vardagsrum sitter ett fint hemmabiosystem som jag har betalat nada kronor för ;-P
Kundtjänst har lovat mig ersättning så nu kommer den roliga biten på hur mycket jag ska få. Nä, fy fan för Telia säger jag, nu har de verkligen mycket att bevisa för att jag ska bli en nöjd kund!!! (fast vill dom göra de lätt för sig ger dom mig en fet ersättning så ska de nog kunna hjälpa haha)

1 kommentar: