söndag 26 april 2009

Vårkänslor

Vilken underbar helg, solen skiner och glädjen bara bubblar inom mig!! Lönen kom lagom i fredags så en shoppingtur med underbart sällskap av Petra i Malmö igår, grill på kvällen hos päronen och en runda på stan idag med mamma var precis vad jag behövde. Och till min stora glädje var Tim från Australien precis online och chattade med mig :-) Och för att spä på med glädje och kärlek, pågår det just nu ett bröllop på bakgården. Kom hem precis i rätt tid för att se när paret bytte ringar och "you may now kiss the bride" SMACK!!
Efter den långa tunga vintern är det extra skönt nu när våren och alla vårkänslor kommer. Helene på jobb undrade om jag ville gå på blind-date och Sibel tycker att jag ska dejta online... Är nog för feg för båda.... Vill inte gå på blind-date då jag gjort det innan och det har bara varit katastrof och dejta online känns inte riktigt som nått för mig. Fast å andra sidan, se på Helene. Hon träffade Göran online och de är så söta, ska till och med gifta sig! Så det kan verkligen slå rätt... jag kanske har förutfattade meningar men... that's me!! Vet inte ens om jag har tid just nu, full rulle på jobb etc. Kan höra folk säga "Man har alltid tid för kärlek" och jo de e sant. Jag gör som så, händer det, så händer det annars händer det senare!! haha
Nä, nu ska jag ut på balkongen och njuta av solen innan den går ner och dagdrömma mig bort tillsammans med prince charming!! Trevlig kväll allihopa!!!

1 kommentar: