tisdag 28 april 2009

Fler vårtecken :D

Idag kom jag faktiskt ihåg vad som hände hemma på torget, blodbussen var på besök och givietvis var jag där och lämnade några droppar, eller ja, ganska många. E lite galet när man tittar på mägnden blod i påsen när man är färdig. Inte konstigt de säger att man inte ska träna efteråt!!! Sticket var lika obehagligt idag som alltid. Tur att det är för en god sak. God sak i dubbel benämning faktiskt! Inte bara att jag lämnar mitt blod utan även för att de 50kr som man kan få, donerar jag till barncancerfonden!! (*klapp på axlen*)

Efter en tung dag på jobb (en låååång historia som inte får plats här) var det extra skönt när jag promenixade hem idag. Knoppen blommar för fullt och det gör mig sååå glad när jag ser träd som detta. Det kommer inte att dröja många dagar till innan löven har kommit helt ut :D och ju mer knopp som blomstrar = varmare ute och det ser jag helt klart fram emot!!!

1 kommentar:

  1. Den hippi bussen hade dom aldrig fått in mig i. Och verkligen inte till att lämna mitt blod där inne!!!

    SvaraRadera