söndag 25 oktober 2009

Cus it's ladies night, and the feeling's right

What a night, what a night!!!!
Mammsen bad mig boka in gårdagskvällen redan när jag var i Australien men hon ville inte berätta vad vi skulle göra. Det enda jag fick veta var att det var mamma, syrran, jag och fanny som skulle iväg till Malmö, inget mer. Ju närmre vi kom gårdagen ju mer nyfiken blev jag ju så klart!! Har försökt få mamma till att försäga sig men hon har tigit som en mur.... hum.... Vad har hon nu hittat på tänkte jag!!!
Gårdagen började med middag hemma hos päronen och då fick även pappa och brorsan vara med och då avslöjar mamma att vi ska in på Ladies Night!!! WOOOO HOOOOOOOO!!!! Cus it's ladies night, and the feeling's right, Oh yes it's ladies night, Oh what a night!!!
Jag skrattade så jag fick kramp i kinderna, tårarna rann och jag har träningsvärk i magen idag!! Det var så mycket mer otroligt/fantastiskt roligt än jag någonsin hade kunnat ana och jag är sååååå glad mammsen gjorde detta för oss!!! SJUKT ROLIG KVÄLL!!! Älskar dig mamma!!!! PUSS

1 kommentar:

  1. Tack Hjärtat!
    Tyckte också att vi hade en helmysig kväll.
    Kram mamma

    SvaraRadera