lördag 10 oktober 2009

TYSKLAND

haha sicken galen dag!! Mamma, syrran och jag skulle dra till Tyskland för att handla inför Maries fest men Marie gick och blev sjuk.... hum, va gör vi då.... Inte stoppar det mammsen och mig, vi for ändå!! Vi undvek strömmen av Svenssons genom att köra till Aldi först och sen Bergen, SKÖNT!!! En tur till Real, en tur till Aldi igen och sen bordershop, ja ni kan resan :D Mamma sa att det var lika bra att ta stora flaskor till Maries fest men när jag hittade flaskorna som ni ser till vänster tyckte mamma att jag drog i lite väl mycket.... Jag tror att de skulle gå åt lätt på festen haha
Med en VÄLpackad bil var det dags att fara hem och det är otroligt så trött man kan bli av att shoppa vätska. Höllt på att somna på båten.... MARIE, YOU OWN ME, BIG TIME!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar