söndag 18 oktober 2009

Maries 30års fest

Party party party, my kind of party :D De må va några veckor sen hon fyllde, men nu kom den efterlängtade festen :D Marie hade hyrt en lokal i centrala Lund och jag hängde lätt med!! Jag har hört en del om Maries vänner men endast träffa några av dem så det var kul att få träffa den stora skaran. I planeringsstadiet nämnde Marie att hon inte behövde någon toastmaster för ingen skulle ändå hålla tal... HAHAHA Klart det blev ett tal :D Jag hade gissat på att Marie skulle skruva lite på sig, men jag hade ALDRIG trott att hon skulle bli så nervös/rädd (vilket jag tyckte var superskoj!!!) Men jag höll ett snällt tal och det blev många goa skratt, även från Marie!! :D
Jag hade haft städdag på jobb hela förmiddagen så jag var aningen trött vilket började märkas runt midnatt. Jag skulle hjälpa Marie plocka undan efteråt så jag kunde inte precis åka hem, men jag fick en grogg av Heléne sen mådde jag bättre igen :D Ska dock erkänna att när huvudet landade på kudden vid 4snåret tog det inte många sekunder för mig att somna haha
Marie den stackaren var tvungen att åka in till jobb imorse men jag snozzade vidare och vid 13.30 kände jag att jag borde nog stiga upp haha Superrolig fest med många nya bekantskaper :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar