söndag 22 november 2009

Bröllopsmiddag

Igår var det så dags för Heléne och Görans bröllopsmiddag och det var en riktigt trevlig kväll!! Helénes syster Susanne med maken Uffe, Görans syster Birgitta med maken Robert, jag och så skulle Gert kommit men fick förhinder, rullade hem till de nygifta och röjde loss hahaha Skulle vatt de!! Heléne hade lagat en riktigt god paj som jag, när jag får loss tummen, tänkte laga åt familjen. Vinet/ölen flödade och jag lyckades hamna i en fotbollsdiskussion med herrarna (minus Göran som inte bryr sig ett smack om fotboll haha) som var ganska intressant =) Men den tänker jag inte nämna mer om för i nyktert tillstånd är den inte lika intressant haha Men vi bestämde att när Åtvidaberg kommer ner och möter Malmö så ska vi alla gå på fotboll tillsammans och då kommer jag att hålla på Åtvida, den saken är säker =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar