tisdag 29 december 2009

AVATAR 3D

Igår var jag och Fred på bio och såg den mycket omtalade filmen Avatar och så klart såg vi den i 3D vilket var HELT FANTASTISKT!!!!!! Det var lite svårt i början för ögonen att fokusera då man verkligen ser femtioelva olika djup på duken men efter en stund hade ögonen vant sig och det gick mycket bättre. När jag trodde att cirka en timme hade gått visade det sig att 2 timmar hade rullat förbi och de sista 40 gick minst lika fort.
Vid flera tillfällen i filmen trodde jag (skeptiker som man är) att jag kunde gissa vad som skulle hända men jag ska erkänna att vid flera tillfällen blev jag överraskad, positivt överraskad. Vid ett tillfälle tänkte jag att nu får de hända något om de inte ska tappa mitt intresse och såklart, då tog handlingen en ny vändning =)
MYCKET bra film som jag varmt rekommenderar (i 3D såklart) och om ni går och ser den får ni lika sexiga brillor som jag och Fred fick ;)

2 kommentarer:

  1. Är detta 2010 års glasögonmodell ????
    Hoppas att det inte är så för det känns gammalmodigt.

    Massor av kramar

    SvaraRadera