onsdag 23 december 2009

SEMESTER

Idag var sista dagen för detta året som jag jobbade och nu har jag två härliga långa veckor av sovmorrnar, mys i soffan, god mat, umgås med familj och vänner och inte att glömma, Lena-tid =)
Kan inte precis påstå att dagen var överdrivet jobbig då vi var tre fröknar och ett barn :P så medan Helena och Monika sysslade med diverse saker på sina avdelningar satt jag och getingbarnet och pysslade (Petra notera, inte pussla!! haha) vilket jag tyckte var helmysigt. Härligt när man kan ge sin fulla uppmärksamhet på ett barn!!
Nu är jag bara hemma om och packar om min väska för att åka ut på Öster till föräldrarenheten där även min syster och morbror ska spendera veckan. Så med lätta fötter ska jag traska hem till mamma & pappa för att fira julen med massor av mys, ME LIKE!!!! Får se om jag hinner skriva imorgon annars vill jag önska er alla en riktigt
GOD JUL!!! =) KRAMAR I MASSOR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar