tisdag 10 augusti 2010

Jobba i Aussie-land

Jag har nu varit i kontakt med den svenska skolan i bla Perth ang flytta ner och jobba hos dem. De kan erbjuda mig en tjänst men det är inte så många timmar som jag skulle behöva för att få det gå runt ekonomiskt...
Då är nästa fråga, skulle jag kunna ordna ett annat deltidsjobb... ja, antagligen. Men som lärare.... svårt.
Skulle jag kunna ta en annan typ av jobb, jo visst. Men vill jag jobba i butik, kontor etc när jag har examen som lärare???????
Huvudbry, huvudbry......... :-?

3 kommentarer:

  1. What about that Swedish school in Melbourne?


    i got a yummy Daim (limited edition) on monday

    SvaraRadera
  2. Har du nu fått såna där ideer igen.
    Kram mamma

    SvaraRadera
  3. äh, åk bara! Ta ett års tjänstledigt här hemma, hyr ut din lägenhet dyrt o spela poker för att ordna runt ekonomin, haha.... eller tja, varför inte vänta lite, spara pengar (du som kan spara så mycket i månaden) lev sedan på dom pengarna.... ??? eh? eh? eh?

    SvaraRadera