lördag 7 augusti 2010

Möllan

Igår efter jobb tog vi oss bort till Möllan för en avkopplande stund med en öl eller två. Jag fick äntligen träffa Ewelina, riktigt härlig tös!! Hon pratar dock lika roligt som Heléne men det ska vi nog få bot på hehe :D
Den ena ölen blev en andra och hör och häpna, det blev även en tredje!! ;) Jag kan inte påstå att jag törstade mycket igårkväll. Eller var de det jag gjorde kanske med tanke på mängden glas hehe
Lite senare på kvällen gick vi över på drinkar och vi ville hitta lite nya roliga. Heléne gjorde det stora misstaget att be mig beställa "något roligt" ;P And I sure did!!! Hon fick en klarblå dricka, även känd som "isbjörnen". Ewelina hade lite svårt att förstå den skånska bartendern så hon bad mig beställa. Hon ville gärna ha en drink med mjölk i och då rekommenderade bartendern en "Orgasm". Mitt svar till bartendern var då att Ewelina är en svår kvinna att tillfredställa så hon behöver en stark ;) orgasm. And she did haha Han svepte ihop något av de största jag sett drinkvis och det var HELT KLART mer än 6 cl i det glaset :D
Och Ewelina njööööööt hehe ;)
Helt klart en underbar kväll. Mår lite segt idag dock... Jag lyckades inte komma upp till gymet idag. Jag har fastnat i soffan och lär nog sitta här hela dagen!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar