söndag 26 september 2010

Händelserik helg :)

Ja vilken helg!!! I fredags åkte vi alla till Lund för att fira Patrik som fyllde år. En mycket härlig kväll med riktigt gott sällskap, mummsig mat och god dricka ;P Tack så mycket Patrik & Marie =)
Grattis Patrik! =)

I går var det då äntligen dags för mig att bjuda ut Emma. Hennes present förra året var en helkväll med mig och då hon haft händerna fulla med lilla trollet, har vi inte fått ihop tiden innan. Men nu blev det bio, "I rymden finns inga känslor" som visade sig vara en riktigt rolig och underbar film. Kolla in trailern :D


Visst blir du lite sugen!
Efteråt vandrade vi bort till Jensen´s Bøfhus för trerätter och återigen, gott att dricka ;P Jag valde nachostallrik till förrätt, Jensen´s favoritbiff till huvudrätt och chokladmousse till efterrätt som var muuuuums :D Mycket jidder, skratt och må-gott-faktorn var på topp! En helt UNDERBAR kväll, så skönt att få umgås med mitt hjärta! Jag säger det för sällan men Emma du är min bästa vän! Du finns ALLTID där för mig och stöttar mig i vått och torrt. Du dömer mig inte utan ser mig för den jag är och jag vill att du ska veta hur mycket jag uppskattar dig. Utan dig hade jag varit vilse! Löv ja babe!!!
I min hall har det nu stått lite kassar från IKEA en (ganska lång) tid :P MEN nu äntligen har det mesta kommit upp.

Och så klart måste vi ha en FÖRE bild....

...och en EFTER bild!


Lite skillnad :D Ska även ordna lite i mitt skafferi, men det får komma senare. Jag har i alla fall diskat de nya burkarna!

Nu blir det till att dega på soffan resten av dagen, pallar helt ärligt inget annat :D

2 kommentarer:

  1. I thought I was your bestest budy?

    from a sad aussie boy in tassy.... :(

    SvaraRadera
  2. Tack världens underbaraste!!! Och du är MIN BÄSTA VÄN!!!! forever and ever!! Saknar dig så det värker!!!! PUSSSSS

    SvaraRadera