onsdag 21 mars 2012

Då var det min tur...

Jag kände mig inte riktigt kry i förra veckan men trodde att mitt halsont var halsbränna. Ja tji fick jag!! Nös som en tok och mådde allmänt dåligt i lördags men tog mig ändå ner till stan för att få handla halstabletter, nässpray, näsdukar, nytt batteri till termometern och när jag kom hem blev det bekräftat. FEBER!!!
Det är sällan jag blir sjuk, men när det slår till så slår det till ordentligt!! I söndagsmorse när jag tog tempen toppade jag med 39,7 grader och mådde riktigt dåligt. Natten till söndagen hade jag enorm feberfrossa och jösses vad jag drömde mycket och konstigt!!! Så nu har alvedon varit en fin kompis och jag börjar äntligen känna mig kry igen. Idag ska jag ta bort alvedonen och se om jag kan vara feberfri så jag kan jobba imorgon igen. Får vänta och se....

1 kommentar: