torsdag 8 mars 2012

Funktionellt pass

Micke har ett pass på torsdagar kl 20.15 som jag alltid har velat testa men har tyckt att det var för sent. Men, jag och Jenny (ej Pariola utan Nilsson) bestämde oss för att i alla fall testa. Så vi körde upp på Oasen och ja..... det var helt klart en upplevelse :)
Det var uppdelat i tre set, varje set med 4-5 olika övningar som man körde om och om igen under en viss tid. Och hur var då det..... ja för att uttrycka mig milt kan jag säga att det var JOBBIGT!!!!! Men, jag tyckte att det var superkul!!! Crossfit inspirerat och jag är så glad att jag klarade passet. Det känns verkligen som ett bevis på att jag har kommit ganska långt med min träning och DET är en skön känsla, jag är så nöjd!! Så nu känns det ännu roligare att ge mig an nya utmaningar att bita i :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar