fredag 2 mars 2012

Busy busy busy!!!

Ja det händer en del saker just nu, dock inget som jag vill nämna här än.
Jag är ganska mycket uppbokad, men på saker som verkligen är för mig och för min framtid ;)

Den senaste tiden har jag mått bra, riktigt bra och det är mycket tack vare mina fina vänner runt om mig. Speciellt Emma, Jenny, Mimmi, Anna & Jimmy. STORT TACK för ert fina stöd och massor med kärlek till er!!

Jag ska inte skriva så mycket mer just nu, utan det blir

"For me to know, for you to find out"!!!

Men det närmsta som händer är min "date" med syrran imorgon som jag ser riktigt mycket fram emot :D

P.s Det här kommer bli en riiiiktigt bra helg ;)

2 kommentarer:

  1. Massa kärlek tillbaka!!! :) Kul att det händer spännande grejer. Gissar på att jag får höra om dom imorgon ;)

    SvaraRadera