söndag 19 augusti 2012

Jönköping-spelet

Efter kräfter (som var ljuuuuvligt goda) började vi spela spel, närmre bestämt Jönköping-spelet (en blandning av monopol och finans) Vi nu, tre timmar senare, har Oskar, Lars, Nabe och jag kvar som spelar och detta är verkligen ett never ending story. Pengar, aktier och olika dealar till höger och vänster snurrar och jag är mer än lost hahaha Tur jag har Lars i mitt lag ;))
Men helt klart en underbar dag och än är inte helgen slut. Imorgon blir det crocket-tävling och Thomas tipsrunda. Ska bli spännande att uppleva med tanke på hur enormt tävlingsinriktade alla grabbarna är =))

1 kommentar:

  1. Hej

    Va härligt ni verkar ha. Hoppas Lars vinner i krocket så att jag äntligen kan få en värdig motståndare. Den enda jag förlorat mot är Mosters Bent-Åke från Limhamn.

    Kram

    SvaraRadera