tisdag 22 oktober 2013

Då va man kändis :))) ....eller????

När vi var uppe på Super Saturday i september (http://misspersson.blogspot.se/2013/09/les-mills-super-saturday-2013-stockholm.html) blev vi fotograferades av Anja på Hälsa & Fitness och idag när jag köpte tidningen kunde jag glatt konstatera att vår bild kom med :))) Och inte bara det, jag är med på två bilder! En med mina fina flickor samt en när vi dansar Sh'bam :)) Så då mååååååste väl det ändå betyda att jag är en kändis :D ......eller?????  ;))




 

5 kommentarer:

  1. Fan va kul! Nästa gång vi ses är det du som skriver autograf i min tidning! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut darlin! Jag ska säga till mina vakter att släppa fram dig ;)

      Radera
  2. haha....
    Jag har lyckats köpa mitt exemplar av tidningen idag! Fint girls!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska det ramas in nu??? tihi
      Ser du att man ser dig med när vi dansar?! Och jag tror det är Tessans huvud som ploppar upp bakom dig ;P

      Radera
  3. Kul! O vilken tur att du fick tag i tidningen :-)

    SvaraRadera