torsdag 31 oktober 2013

Happy Halloween!

Taaadaaaa, här har ni oss :))
Hillevi som capten SparrowLina och jag som färgen röd!
Redan i trapphuset mötes barnen idag av småkryp, skelett, pumpor, spindelväv etc för att få upp stämningen på topp :) Avdelningen var pimpad med vårt halloweenpyssel och så klart blev det findukning i matrummet med. Men häftigast var såklart gymparummet som förvandlats till en spökgrotta!
 

 
 
 
 
 
Anledningen till att jag klädde ut mig till färgen röd var för att en del barn var väldigt bekymrade över att de inte hade någon färdig dräkt. Jag har pratat mycket med dom om att man kan använda kläder man redan har och att fantasin är ändlös! Så ganska lyckat blev det får jag säga :)) Men vad peruken har kliat, var helt klart en fröjd att få av den :-D

1 kommentar: