måndag 7 oktober 2013

Träning på L9

Ja ikväll drog jag ut till Anderslöv för att träna med underbara Therese aka min personliga tränare ;D men till min stora glädje var även Jenny P och Jenny H där ute så glatt var det verkligen!! Idag blev det främst axlar och triceps som fick jobba och Tessan hjälpte mig köra triceps med stång!
 
Innan vi skulle gå hem pratade vi om benpressen och vilken träningsvärk Tessan fick efter att kört den igår. Så självklart var vi bara tvungna att testa lite och om det är något Therese är grym på så är det att få mig att pressa mig till mitt yttersta!!
 
Mina första tio rep hade jag 60kg (för lätt!) Nästa tio rep hade jag 80kg (tyngre helt klart!) och mina tio sista rep hade jag 100kg och ja jä--ar så tungt hahaha
Mind over matters right!!
Tack Therese för ikväll och vi kör L9 om två veckor igen :-D

4 kommentarer:

  1. På nått vis så kan jag ju tycka att det känns som en "självklarhet" vad ni ska värma upp med då... 17:00 då!;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :D Såklart Jenny, om jag hinner med mitt schema så absolut! Jag tänkte köpa 10-kort på L9 så då "får" jag också vara med på spiningen!!

      Radera
    2. Hihihi ja vi måste ju faktiskt prova det har du helt rätt i Jenny! Kul och se dig! :-D

      Radera
  2. Tack världens bästa för idag! Som alltid skit kul att träffa dig! Riktigt bra kämpat och som du skrev nu kör vi detta varannan måndag! :-D
    Kramiz

    SvaraRadera