lördag 24 oktober 2015

Café på landet

Av en slump fick jag syn på Vismarlövs café och bagarstuga på Facebook och blev nyfiken. Så vi började dagen med att köra dit för lite lunch och jag blev verkligen mycket positivt överraskad! Det är ett mycket mysigt, genuint och underbart café som jag varmt kan rekommendera!

Det fanns sååååå mycket gott att välja på, både matigt och för den söta tanden ;)

Man kan för 85kr välja kakbuffen (oh la la) och det var bra nära men jag valde soppbuffen. Även där kostade det 85kr för hur mycket soppa och bröd, samt paj efteråt. Alltså, det var så gott så gott!!

Brödhyllan var enorm och det fanns många intressant bröd till fina priser :)

Och lokalerna var riktigt mysiga. Det är så underbart med nya, mysiga hak som detta, och jag rekommenderar er varmt att åka dit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar