söndag 25 oktober 2015

Ystad Saltsjöbad Spa

Vilken mysig helg vi haft tillsammans i Ystad! Efter bagarstugan i Vismarlövs åkte vi vidare till Ystad där vi spenderade resten av helgen i kärlekens tecken ;) Direkt när vi kom in på rummet och såg utsikten från balkongen infann sig ett lugn inombords och vi bytte direkt om till morgonrock och gled ner till spa avdelningen.

Där var vi inbokade på The Creek Experience och det var lika bra som sist!

En av nyheterna är deras champagnebar och den var vi ju bara tvungna att testa ;) Skön avslutning på dagens spa-eri och vi gjorde oss sedan i ordning för kvällens middag. Det blev pilgrimsmusslor till förrätt, ankbröst till huvudrätt och en äppel tart till dessert, om nom nom ;)

Deras frukostbuffé är verkligen trevlig! Speciellt deras ägg Benedict och deras amerikanska pannkakor, muuuums! Bedövar allt ryggont direkt ;-P

Efter frukost tog vi en promenad i det underbart vackra vädret för att få igång min rygg någorlunda innan vi begav oss upp på Spa avdelningen där vi spenderade resten av dagen. Det kändes som jag svävade på rosa moln när jag låg där och njöt! Jag är så kär i min underbara Fredrik och jag är så lycklig med honom, så jag svävar vidare på mina små rosa moln lite till ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar