fredag 4 mars 2016

Första löpningen

Sakta men säkert känner jag hur jag blir starkare och starkare igen och det går verkligen bra med min träning. Men löpningen är något som min sjukgymnast bett mig vänta med men nu har jag fått klartecken. Jag kände mig pigg i kroppen när jag cyklade hem idag så varför inte testa en liten löprunda! Jag höll mig till parken utanför så jag kunde springa på grus och gräs och jag är helt förbluffad över hur bra det gick. Allt bara stämde och jag hittade mitt tempo med en gång. Tanke var att springa 2-3 km men när jag kom till 3 kände jag mig fortfarande pigg så varför inte fortsätta. Målet blev 5km och det gick hur bra som helst!! Nu blir det promenad hem för att varva ner och så lite stretch på det, känns heeeeelt underbart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar